Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2010

Let the sunshine in!


Εδώ είμαστε, νέα αρχή νέα διάθεση Αφήνουμε πάντα πίσω. Ότι μας χαλάει και ότι δεν άξιζε τον κόπο. Γιατί παίδες μια είναι η ζωη, γιατί να την χαραμίζεις με ανώφελες και ανώριμες σκέψεις. Το είπε και ο "σοφός" κολλητός αν και ακόμα ΚΑΙ αυτός κατάφερε να ξεγελαστεί...! (Να την ακούτε την ξανθιά ρεεεε)

Μόνιμος τόπος αναζήτησης θετικής αύρας η Θεσσαλονίκη μου! Ξέρει πάντα να με αποζημιώνει Και αυτή και οι κάτοικοι της.
Γ' αυτό και εγώ δεν χαλάω χατήρι σε κανέναν από τους δυο.

Μετά από ώρες συζητήσεων και αναλύσεων ένα πράγμα κρατάμε, τις στιγμές. Γιατί από κουβέντες και υποσχέσεις παίδες, φλομώσαμε όλοι μας. "Άκου και γέλα" είναι το νέο σύνθημα που επικρατεί στη παλιοπαρέα.

Υπάρχει ένα ρητό που είχα ακούσει κάποτε και το βρήκα μετέπειτα και σε στάμπα μπλούζας: "Ζωή είναι ότι σου συμβαίνει ενώ εσύ κάνεις άλλα σχέδια", όπως επίσης και το " Όταν εσύ κάνεις σχέδια ο θεός γελάει" μαζί και ο πατέρας μου θα συμπληρώσω. Μου λείπει όσο ποτέ, και τώρα ακόμη περισσότερο, αλλά ξέρω πως ότι αναποδιά έρχεται στη ζωή μου είναι καθαρά γιατί έτσι πρέπει. Οπότε και το αποδέχομαι!

Το να κάνεις αυτοκριτική στον εαυτό σου είναι μαγκιά. Το να ξέρεις τα λάθη σου και να τα παραδέχεσαι είναι σεβασμός τόσο προς σε εσένα όσο και προς τον περίγυρό σου. Το να κρατάς κακίες και να κουβαλάς αρνητική ενέργεια το μόνο που καταφέρνεις είναι να ρίχνεις την δική σου διάθεση και έπειτα και τον ανθρώπων που είναι στο πλάι σου. Το να ξέρεις να συγχωρείς είναι μακράν ότι πιο "αρχιδάτο" έχω ακούσει και εχω πράξει ποτέ. Σπάνιο μεν ντόμπρο δε.
Στην μισο-ηλιόλουστη Αθήνα χαζεύω από το τεράστιο παράθυρο του γραφείου μου και χαμογελάω μετά από κάτι εικοσιτετράωρα αϋπνίας και αφαγίας! Ξαφνικά πεινάω πολύ, κυριολεκτικά και μεταφορικά! Η δουλειά είναι λιγοστή ο χρόνος για αναζήτηση και ακόμη περισσότερες στιγμές, πολύς! Μπόρα είναι θα περάσει. Εχω περάσει και πολύ χειρότερα και στάθηκα όρθια.

Ιf tomorrow never comes...λέει ένα τραγούδι τι θα έκανες? Εγω σίγουρα δεν θα με χαράμιζα γιατί αξίζω κάτι παραπάνω απ' ότι μου πλασάρουν!Εσύ?
So let the sunshine in!
Τα βόρειο - Ελλαδίτικα σέβη μου!
ΥΓ. Συνοικέσια δεν δεχόμαστε, πλέον. Κρατήστε τα για τις αδερφές σας. Εμείς καήκαμε,αρκετά!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.