Δευτέρα 1 Μαρτίου 2010

Εμπειρίες από την συμπρωτεύουσα!



Το είχα ξανά πει Η Θεσσαλονίκη έχει πάντα κάτι καινούργιο να σου προσφέρει. Όλο και κάτι παραπάνω θα ακούσεις, θα δεις και θα κάνεις, έστω και αν η παραμονή σου περιορίζεται σε ένα Σαββατοκύριακο.

Η πτήση αγγλίδα. Στην ώρα της. Η παραλαβή μου, κλασσική Ελληνίδα Ποτέ στην ώρα της. Η Θερμοκρασία, καθαρά βόρεια και το τοπίο πάντα το ίδιο μουντό. Καλωσόρισμα με βροχή. Δεν με χάλασε ποτέ, να πω την αλήθεια μου.

Καφέ, για τις "ιστορίες" της καθημερινότητας στην Αθήνα με θέα τη θάλασσα και κους κους. Βραδυνή έξοδος μέσα σε κόσμο που δεν κοιμάται ποτέ. Απολογισμός? Ήμουν και εγω έτσι στα φοιτητικά μου χρόνια? Ακόμη αναρωτιέμαι!


Η Κυριακή, ήταν "Άρης και δεν είμαι καλά". Ανέκαθεν έλεγα ότι θέλω να επισκεφτώ ένα γήπεδο της συμπρωτεύουσας Έκατσε το Βικελίδης, γιατί όχι? Αγαπάμε Αριανά, από παλιά. Και αγαπήσαμε ακόμη περισσότερο τα Αριανά, όντας μέσα στη θύρα 3. Μπουμπούκια για όλα τα γούστα. Ακούσαμε ατάκες από προληπτικούς ( αδερφέ κάτσε να αλλάξω τσέπη το κινητό για να αλλάξει και του γούρι), τα κλασσικά (πάμε για κάνα σουβλάκι) συνθήματα (δεν εχω σπίτι δεν εχω δουλεια, δεν έχω γκόμενα δεν έχω λεφτά.Εννίοτε δεν εχω γκόμενα που ναχει λεφτά κτλ κτλ), (Άρης και δεν είμαι καλά) .
Το κορυφαίο όλων των εποχών, η αναπαράσταση στη βούλα του πέναλτι με μια τούρτα για τον 1 χρόνο χωρις πέναλτι που έκλεισε ο ΑΡΗΣ. Πραγματικό χάιλάϊτ, της 24ης αγωνιστικής. Εύστοχο και καλοστημένο! Ποδοσφαιρικές εμπειρίες...

Είδαμε ανθρώπους που μας είχαν λείψει...πολύ,ακούσαμε depeche mode και καταλήξαμε 03:00 το πρωί να λέμε...αλήθειες!


Και κάπως έτσι πέρασαν οι μέρες...και αναχωρήσαμε το πρωί της Δευτέρας για την Αθήνα. Το μετανιώσαμε. Αλλά όπως λέει και ο σοφός λαός τα καλά πράγματα διαρκούν λίγο (με μικρές εξαιρέσεις...!)

Θα επανέλθω...το υποσχέθηκα! Άλλωστε, η δήλωση που έκανα (ξέρεις εσύ μικρή μπουμπού) ήταν πέρα για πέρα αληθινή. Η Ιστορία θα δείξει...
Εις το επανιδείν πιο σύντομα απ ότι θα περίμενα!!Τα σέβη μου!


ΥΓ: Τωρα που επέστρεψα κανονίστε να ξυπνάτε πάλι μετά της 15:00...Αυτό ανήκει στη κατηγορία, πολυ-έλεος!!!!!!!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.