Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011

Be my varietine!

Οι βραδινές βάρδιες δεν ήταν ποτέ το φόρτε μου! Γιακ! Είσαι μόνος σου, στα σκοτάδια της αίθουσας και η ριμαδο ώρα δεν περνάει με τίποτα!!!!! Που θα πάει θα περάσει και αυτή η μέρα και θα αλωνίσουμε και πάλι, ελέω διπλού ρεπό!

Αντίστροφη μέτρηση για το ντέρμπι, ένας Θεός ξέρει με τι διάθεση θα μας βρει μετά της 9 το Σαββατόβραδο, αλλά ομολογώ μια θετική αύρα την έχω για την έκβαση του αποτελέσματος. Όχι δεν έχω πίστη, θετική αύρα έχω! Εχει τεράστια διαφορά! (γκουχου γκουχου)

Τα περί Βαριεντίνου δεν τα σχολιάζω, έχω κάνει εκτενή ανάλυση σε παλαιότερο τεύχος! Η χαρά του εμποράκου που δεν ξεπούλησε εμπόρευμα! Όταν είσαι ερωτευμένος... γιορτάζεις κάθε δευτερόλεπτο της ημέρας. Δεν χρειάζεσαι επετείους! Εγώ πάλι που δεν είμαι ερωτευμένη, φρόντισα να δω το χιλιοαγαπημενο "Forrest Gump" και να ρίξω έναν ύπνο τεράστιου βεληνεκούς! Είμαι εκτός κλίματος ρε, το ξέρω, αλλά το γουστάρω! Γιατί ώς γνωστόν, κανείς δεν με παρεξηγεί καθότι δεν "καταλαβαίνω"! (είναι must τον τελευταίο χρόνο)

Και επειδή στο υποσχέθηκα εσένα εκεί στα πολύ Νότια (μετά Γλυφάδος μεριά) η επόμενη ταινία είναι όλη δική σου! Γιατί οι υποσχέσεις δίνονται  για να τηρούνται, όπως και οι "λέξεις" λέγονται για να εννοούνται. Όχι απαραίτητα βέβαια από όλους!

ΥΓ: Προσπάθησε λίγο παραπάνω. Νομίζω οτι μπορείς... Έρχεται η Άνοιξη όπου νάναι, πλησιαζουν και τα γενεθλια μου! Οπότε, ελπίζω να πάρω το πιο ωραίο δώρο που είχα ποτέ μου! ;) Τα σέβη μου!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.