Τετάρτη 20 Απριλίου 2011

Καλό μας Πάσχα!

Υπό παλιές συνθήκες (που λέει και μια ψυχή) κανονικά η αντίστροφη μέτρηση για τις μέρες του Πάσχα μου ήταν παντελώς αδιάφορες. Γενικά το Πάσχα ως περίοδος, δηλαδή. Αυγά - τσουρέκια (μας τα κάνουν κιόλας) κόσμος τρέχει πανικόβλητος δεξιά αριστερά να προλάβει να μαζέψει τα αμάζευτα προτού αναχωρήσει για την ιδιαίτερη πατρίδα. Μπλιάχ.
Έχω τουλάχιστον μια 8ετία να πω ότι ευχαριστήθηκα Πάσχα. Γιορτές σούβλισμα, γέλιο, καλή παρέα κτλ. Τα τελευταία 3 χρόνια δε, παρά ήταν αφόρητο λόγω πένθους και κατά πολύ παραπάνω αδιάφορο. Οπότε η διέξοδος της δουλειάς ήταν ότι καλύτερο για να γλυτώσεις αφενός μεν από το όλο αρνητικό κλίμα του "λείπει αυτός που γιορτάζει" και αφετέρου γλίτωνες και τα περιττά λίπη στα οποία οι περισσότεροι πέφτουμε με τα μούτρα ιδιαίτερα μετά από 40 μέρες νηστεία.
Φέτος τα πράγματα είναι διαφορετικά. Μπορεί να μην έχω κοντά μου τον δικό μου άνθρωπο θα έχω όμως φιγούρες χαρούμενες. Και ναι, είναι γεγονός, έχω άδεια το Πάσχα!
Μπορεί να περάσαμε από 1000 κύματα όλοι μας τόσα χρόνια, ωστόσο είναι η πρώτη φορά μετά από πολύ καιρό που νοιώθω πως θέλω να το ζήσω στο έπακρο! Κ' ας έχει Γερμανικό πρωτάθλημα...Υπόσχομαι να μην ανοίξω ούτε το Live!!!:) :)
Εύχομαι σε όλους μέσα από την καρδιά μου να περάσετε ζαχαρένια! Να ξεκουραστείτε , να χαλαρώσετε, να γεμίσετε τις άδειες μπαταρίες σας, και να επιστρέψετε πιο γελαστοί από ποτέ. Εγώ θα βρίσκομαι λίγο έξω από την Μεγαλόπολη! Τα Πασχαλινά σέβη μου!


ΥΓ: Χρόνια πολλά και στους δυο σας...
ΥΓ2: Ότι γράφετε δεν διορθώνεται όπως και τα λάθη που κάνουμε...Είναι αυθόρμητα. Τις περισσότερες φορές τουλάχιστον...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.