Τετάρτη 17 Μαρτίου 2010

29 ε και?




Πριν δυο μέρες κουβέντιαζα διαδικτυακά με ένα συνάδελφο που μου θυμίζει πολύ εμένα, στην ηλικία που βρίσκεται τώρα.


Τα 29 πλησιάζουν απειλητικά του είπα.


Ε και, απάντησε?


Είναι 12 μήνες πριν τα 30


Ε και?...


Σε πολλές φάσεις τις ζωής μου έχω λειτουργήσει σαν παιδί, είμαι ακόμα άλλωστε, μην λέω βλακείες Άλλες πάλι ξεπέρασα κατά πολύ τον εαυτό μου σε ηλικία, όχι γιατί απαραίτητα το ήθελα, αλλά επειδή όφειλα.


Εδώ ήμασταν και τον περσινό Μάρτη, και πάλι τα λέγαμε, και θα τα λέμε για καιρό ακόμα. Το ΄"πνευματικό μας παιδί", στην οικογένεια της παραγωγής, ήθελε απλά να πει ότι όσοι Μάρτηδες και αν περάσουν σημασία έχει πάντα πόσους νιώθεις εσύ ζωντανούς μέσα στη ψυχή σου. Και πιστέψτε με, καθένας από αυτούς είχε και κάτι να μου δώσει. Σε αντίθεση με τον Φλεβάρη, που δηλώνω χρόνια τώρα πόσο σιχαμένος μήνας είναι. Δεν μου πάει ρε παιδί μου! Ενώ ο Μάρτης με τα πάνω του τα κάτω του τα απρόσμενα του...έχει την γοητεία του! Ακόμη κ' αν μου υπενθυμίζει στις 19, ότι μεγαλώνω κατά ένα χρόνο! Ε ΚΑΙ????


Φέτος είναι μακράν τα καλύτερα γενέθλια. Πιο χαλαρή από ποτέ και πιο δημιουργική επίσης. Παρέα με ανθρώπους που θέλω εγώ και γεμάτη θετική ενέργεια! Ένας λείπει μόνο από την παρέα. Δεν πειράζει, θα βλέπει από ψηλά.


28 χρόνια 11 μήνες και κάτι μέρες μετά, δεν θα κάνω απολογισμό. Δεν θέλω. Είμαι μικρή ακόμα για τέτοια. Έχουν και θέλουν να δουν πολλά ακόμα τα μπιρμπιλοτά μάτια μου!


Αυτό που μου εύχομαι ολόψυχα είναι να ακούω περισσότερα να πιστεύω λιγότερα και να κρατάω 5 καλάθια και όχι ένα!!!Να με χαίρεστε, εσείς που με έχετε εκεί, και εγώ που σας έχω πάντα εδώ!


Happy μου 29!



ΥΓ Ευχαριστώ εκ των προτέρων όλους για τις ευχές! Ανταποδίδω σε όλους και εύχομαι να τα βρείτε όλα μπροστά σας εις τριπλούν!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.