Σάββατο 6 Μαρτίου 2010

Eίναι να γελάει κανείς!



Καλά είναι να γελάει κανείς, με πολλά από αυτά που χουν δει τα μάτια μου και έχουν ακούσει τα αυτιά μου το τελευταίο διάστημα Για την ακρίβεια είναι να ξεκαρδίζεσαι Τουλάχιστον μας φτιάχνουν ακόμη καλύτερο "βιογραφικό". Μαθαίνουμε δηλαδή πως είναι να είσαι κομπλεξικός και κολλημένος με τη "μπάλα", πως είναι να χεις ψυχολογικά καθώς επίσης πόσα κόμπλεξ μπορεί να κουβαλάνε όσοι ζουν σε καθεστώς στρατιωτικό.
Κυκλοφορούν τελευταία δεκάδες βίντεο με διάφορες παρουσιάστριες στην Γερμανία, είτε από κρατικό κανάλι της χώρας, είτε από ιδιωτικά οι οποίες το παίζω και άσσο του 1,20 ότι δεν τις ξέρει ούτε η μάνα τους. Οι εν λόγο κυρίες χλευάζουν την Ελλάδα, σαν χώρα, τους Έλληνες καθώς επίσης και την ιστορία.
Και αναρωτιέμαι εγώ, σαν ξανθιά ρε παιδί μου. Πόσες φορές εχουν επισκευτεί την Ελλάδα οι εν λόγο λαλίστατες 2μετρες? Πάνω από δυο φορές τουλάχιστον θα απαντήσω. Πόσες από αυτές δεν γνώρισαν έστω και 1 Ελληνα και γκομένισαν ασύστολα? ΟΛΕΣ, θα απαντήσω. Πόσες από αυτές δεν ζήλεψαν τη ζωή εδώ, και δεν ευχήθηκαν να ζούσαν στις συνθήκες που τώρα χλευάζουν?ΟΛΕΣ , θα ξανα μανα - απαντήσω.
Αναρωτήθηκαν, οτι αν "πιάσει στα χέρια του" κανας Ελληνάρας κάποιες από αυτές πόσο καιρό θα κάνουν να ξανα-κάτσουν φυσιολογικά? Ή μήπως τελικά αυτό προσδοκούν?
Οι κυρίες άραγε ξέρουν οτι το μεταπολεμικό χρέος της χώρας τους αγγίζει τα 80 δις?Μάλλον όχι Να βγαίνουν όμως στα κανάλια και να λένε οτι για να καταλάβουμε τι προσφέρουν οι Έλληνες, πρέπει να πάμε στην αρχαιότητα όπου οι Ελληνες μας έμαθαν τη στάση "πίσω πόρτα", ξέρουν.
Σιχάθηκα τη Ζωή μου, ειλικρινά μολις είδα ένα βίντεο που μου προώθησε facebook-φίλος. Τώρα αρχίζω να καταλαβαίνω πολλά για τους κομπλεξικούς ανθρώπους. Αυτούς που εχουν μάθει να ζουν με το δηθεναριό της στρατιωτικής τους ζωής, και μόλις βγουν από το "καβούκι" τους ξεσπούν σε ακατονόμαστες πράξεις. Μήπως τελικά γνωρίσατε την Ελληνική φιλοξενεία κυρία μου και φροντίσατε να το μεταφέρετε και στο γυαλί? ΝΤΡΟΠΉ ΣΑΣ!
Ποτέ δεν είπα ότι είμαστε αθώοι. Όλοι μας κουβαλάμε τις αμαρτίες, μικρές και μεγάλες. Κομπλεξικοί ομως δεν είμαστε, πολλοί απο εμάς. Κολλημένοι επίσης δεν είμαστε πολλοί απο εμάς. Ξεκολλήστε και εσείς λίγο το μυαλό σας. Σταματήστε να δείχνετε τόσο έντονα την ζήλια σας. ΓΙΑΤΙ ΕΛΛΑΔΑ,ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΤΕ ΠΟΤΕ!!!!!!!!
Τα ελεύθερα,γιατί περίεργα την είδα που λέει και ο Σταμάτης,σέβη μου!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.