Σάββατο 11 Απριλίου 2009

Σεληνιαστήκαμε!


Τον ρουφιάνο αγάπησαν πολλοί, τον ειλικρινή ουδείς. Άντε ελάχιστοι, μην είμαι και των άκρων.
Ομαδοποίηση, κάτι σαν "παρτούζα" ένα πράγμα. Και κατά τα τ' άλλα άντε εσύ να πείσεις ότι δεν είσαι ελέφαντας.
Είναι νόμος ότι σε όλους τους χώρους εργασίας πάντα υπάρχει μια μαύρη κουκκίδα που περιφέρεται άσκοπα - σκόπιμα τριγύρω. Που δίνει αυτά που θέλει και "κρατάει" αυτά που δεν θέλει να δώσει.
Μου τη δίνει το ρουφιανιλίκι, το πισώπλατο μαχαίρι επίσης και πολλά άλλα που ζούμε όλοι μας καθημερινά Όταν δε μπλέκεσαι εν αγνοία σου σε τέτοιους είδους παρεξηγήσεις και φταις και από πάνω, εκεί είναι που τρελαίνεσαι εντελώς. Η κοροϊδία δε μπροστά στη μούρη μου, αυτό και αν είναι απο τα χειρότερα μου! Παιδιά, hello, είμαι ξανθιά οκ αλλά είναι βαμμένα μην σας παραπλανεί!
"Αυτή η σελήνη φταίει για όλα" σχολίασε η "μελαχροινή" χθες στην έξοδο που πραγματοποιήσαμε μετά απο καιρό(ντροπή μας, στο είπα κ' ολας). Ρε ποια σελήνη, αυτά τα λέω του "κώλου τα 9μέρα εγώ". Από πότε φταίνε οι πλανήτες για τα χάλια μας? Εμείς οι ίδιοι τα σκατώνουμε, και μετά ψάχνουμε να ρίξουμε ευθύνες τριγύρω.
Το να είσαι καλόβολος, ευθύς και ντόμπρος όπως φαίνεται την σήμερον ημέρα είναι τεράστια μαλακία! Ρίξτο στη τρέλα, μπορεί να μην βγεις απόλυτα κερδισμένος, αλλά τουλάχιστον δεν θα είσαι χαμένος! Και δεν μου αρέσει να χάνω με τίποτα!(εε?? 1,2,3,4..)
Μετράω ελάχιστες ώρες ύπνου. Δεν με νοιάζει όμως, και δεν νυστάζω(συνεχίζεται η περίοδος αυπνίας!) Πέρασα τόσο καλά όσο χρειαζόμουν για να γεμίσω μπαταρίες και να ηρεμήσω μετά από μια δύσκολη από πολλές απόψεις ημέρα. Παρότι κόντεψα να πάθω ασφυξία σε κάποια φάση από τον πολύ κόσμο, πράγμα που σιχαίνομαι αλλά τουλάχιστον ξεχάστηκα, μύρισα καλοκαίρι, είδα κόσμο ανέμελο χωρίς έννοιες, άγχη και γκρίνιες! Μόνο τρυφερά χαμόγελα και ζεστούς ανθρώπους..Τελικά ο κόσμος διασκεδάζει με την ψυχή του, και εγώ με το μυαλό μου.
Η σημερινή μέρα μου τα χάλασε λίγο, αλλά με ένα "μαγικό ραβδί" όλα μπορούν να επανέλθουν στην τάξη! Αυτή την φορά, δεν "θα". Ένα θέλω αρκεί! Είχα ξεχάσει ότι υπάρχει σαν λέξη(ντροπή μου ξέρω, ξέρω)Λοιπόν ναι, θα κοιμηθώ!!!!!Καλό μας Σαββατοκύριακο εκεί έξω!Τα σέβη μου


ΥΓ: Μελαχροινή, τελικά σε αυτό που είπες φεύγοντας (5:00 ήταν?Ούτε θυμάμαι!) είχες απόλυτο δίκιο! Αλλά και σε όσα είπα μπαίνοντας, δεν έπεσα και πολύ εξω..! Τουλάχιστον βρήκαμε το τραπέζι! (ουυυυυυ του κακόμηρου το κροκοδειλάκι)Και μετά μου λες εμένα "λειψυδρία"..Μα κροκοδειλάκι..?

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.