Τετάρτη 15 Απριλίου 2009

Εκεί που οι άλλοι σταματάνε...


Από δω πάω, τοίχος, από εκεί πάω ντουβάρι, μπροστά προχωράω τίποτα. Πίσω δε γυρίζω για κανένα λόγο! Τι στο καλό, παντού βρώμα? Και κατά τ' άλλα εγώ αύριο θα βγάλω από πάνω μου τις υποτιθέμενες αμαρτίες ενός χρόνου!χαχα, γελάω. Ειλικρινά γελάω!

"Να με κρίνεις όταν οι μπόρες θα χτυπάνε, δύσκολες ώρες όταν θα ναι, όταν σηκώνονται βουνά. Να με συγκρίνεις εκεί που άλλοι σταματάνε, που παραπάνω δεν τολμάνε και μένουν πίσω μακρυά", λέει ο Γιάννης. Παρότι κλάψας, ομολογώ ήταν ο καλύτερος στίχος που έχω ακούσει, καιρό τώρα. Τι και αν τον πρώτο άκουσα από το "τηλέφωνο", μου έμεινε. Από τότε όποτε ακούω το συγκεκριμένο τραγούδι αναρωτιέμαι πόσοι ακολουθούν την συμβουλή του. Πόσοι συγκρίνουν τον άνθρωπο τους στα δύσκολα, πόσοι από εμάς δεν τολμάμε παραπάνω και μένουμε πίσω μακρυά να αναρωτιόμαστε τι "θα" μπορούσε να γίνει εάν, εφόσον, κτλ κτλ.

Σκατά, τίποτα και πολλά. Μικρή σημασία έχει. Αυτό θα με φάει εμένα , αυτό το δεν πειράζει, μικρή σημασία έχει, δε γαμιέται. Έχω χάσει το λογαριασμό πόσες φορές το χω πει, τα τελευταία χρόνια. Στέρεψε η δύναμή μου από τη μια, δυνάμωσε το πείσμα μου από την άλλη προσπαθώντας πάντα τι? Να βρίσκομαι πάντα εκεί. Στα πράγματα τα απλά! Φαντάσου στα σύνθετα...Αν στα απλά χωλαίνουμε στα δύσκολα ας τα μαζέψουμε καλύτερα.

Κοιτάζω γύρω μου. Μια απίστευτη ηρεμία απ'ολους, με μικρές εξαιρέσεις. Στην ίδια απάθεια βρίσκομαι και εγώ Μα απάθεια όμως. Το τηλέφωνο από το πρωί δεν λέει να σταματήσει να χτυπάει. Λες και μυρίζονται ότι κάτι συμβαίνει. Κυρίως οι δικοί μου άνθρωποι. Άλλωστε είναι οι μόνοι που ξέρουν πότε πρέπει να πάρουν χωρίς να χρειάζεται να το κάνω εγώ. Μαγικό και σπάνιο!

Δεν ξέρω αν αύριο έχει νόημα να πάω. Το σκέφτομαι από το πρωί. Να σταθώ στην ουρά μέσα στους αμαρτωλούς που ζητούν συγχώρεση. Γιατί? Για να "καθαρίσω" από αμαρτίες που ποτέ δεν έκανα. Για λάθη που ήταν αυθόρμητα και μου θύμισαν ότι είμαι ζωντανός οργανισμός?
Το ξέρω, φίλη τι θα πεις."Πότε σκοπεύεις να μάθεις από αυτά"? "Χμ μικρή είμαι ακόμα...σε αντίθεση με σένα"!!χαχα.We all are travellers dear. With, a destination.. Τα σέβη μου εκεί έξω.



ΥΓ: Ι want (ed) (?) to make you happy! Μeans?

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.