Κυριακή 5 Απριλίου 2009

Συμβουλή..

Καλοί οι γεροντο-έρωτες "μεγάλε", αλλά όταν το πράγμα ξεφεύγει από την "πλάκα", και περνάει σε απειλές καλό είναι να επισκεφτείς κανέναν καλό γιατρό προκειμένου να μην αποβεί μοιραίο και για σένα και για τον περίγυρό σου..
Κάποια στιγμή σου είχα πει.."Ότι πηδάει κανείς καλό είναι.Το μετά είναι είναι το θέμα". Δεν με άκουσες, μεταξύ μας και εγώ μπορεί να μην σε άκουγα. Όμως εγώ είμαι 28, ελεύθερη - ήρεμη- προσγειωμένη, με "ξεφούσκωτα πλέον μυαλά" σε αντίθεση με σένα που ξεφιτιλίζεσαι και σκορπάς και τα τελευταία αποθέματα αξιοπρέπειας που σου έμειναν!
Για το καλό όλων λοιπόν, και επειδή συνήθως ο περίγυρος είναι αυτός που τα τραβάει όλα, καλό είναι να προχωρήσεις στις "ανάλογες" ενέργειες, και ξέρεις καλά τι εννοώ, προκειμένου να βρούμε "όλοι" την ησυχία μας και μέσα στο "όλοι" αναφέρω και εσένα.
Είναι ωραίο πράγμα να παλεύεις για τα θέλω σου, το κάνω και εγώ συχνά αλλά να θυμάσαι ότι και την πίτα και τον σκύλο δεν γίνεται..Εγώ το έμαθα πολύ νωρίτερα από σένα.. Εσύ πότε σκοπεύεις να το καταλάβεις?
Όσο για την άλλη πλευρά.καλό είναι να μην μεταθέτεις ευθύνες δεξιά και αριστερά και να κοιτάξεις βαθιά που έφταιξες και εσύ Το εύκολο στο ξανά είπα, είναι δείχνεις με το δάχτυλο "απέναντι". Το δύσκολο να το στρέψεις και προς τον εαυτό σου...

ΥΓ.. Τις τελευταίες μέρες η ζωή μου είναι λίγο ανάστατη λόγω κάποιων προσωπικών θεμάτων.. Λές και εμείς είμαστε σε φανταστική "φόρμα" και θέλαμε κάτι να μας ξυπνήσει..Το σκέφτηκα πολύ πριν γράψω το συγκεκριμένο post κυρίως γιατί αφορά ανθρώπους του περιβάλλοντός μου που αγαπάω και που παρότι είναι πολύ μεγαλύτερης ηλικίας από εμένα λειτουργούν σαν ανήλικα..Θα μου πεις στα δύσκολα λίγοι άνθρωποι λειτουργούν με βάση τη λογική και το συναίσθημα σε ισορροπία. Συνήθως υπερτερεί το συναίσθημα..Και επειδή στη συγκεκριμένη περίπτωση το συναίσθημα που κυριαρχεί είναι "θυμός", έχω αρχίσει να αγχώνομαι..Σοβαρευτείτε γιατί έχουμε και "δουλειές"..

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.