Κυριακή 26 Απριλίου 2009

"Εμπειρία, πως να το κάνουμε"


Τελευταία μαζί με την αλλαγή του καιρού, άλλαξε και η διάθεση πολλών. Προσωπικά άρχισα να βγαίνω περισσότερο, δεν με κρατάει το σπίτι πλέον. Καλοκαιρινό Mood δεν το λένε? Ε , μάλλον έτσι θα το λένε για να δικαιολογήσουμε το γεγονός ότι άπαντες κοιμόμαστε όρθιοι το πρωί στις δουλείες μας. Και ως γνωστόν όπου απρόσμενη χαρά η Μαρίνα παρούσα, την ανωμαλία μου μέσα!
Θα ταν 2 μέρες πριν θαρρώ! Έτσι από το πουθενά κανονίστηκε ποτό - σφαίρα όπως το ονομάζουμε, με την μελαχρινή και το τεκνό της οικογένειας "Κοάλα". Και το γεγονός ότι η μελαχρινή αποφάσισε να βγει μεσοβδόμαδα, θα μπορούσε κάλλιστα να μπει και ως πρωτοσέλιδο σε εφημερίδα!
Προηγήθηκε διάλογος "ότι να ναι" αλλά τελικά υπερίσχυσε η ανάγκη να ικανοποιήσει την "περιέργεια" της... Ήταν καλό κίνητρο ομολογώ.Ε? Μ' έβαλε σε μπελάδες αλλά ας όψεται η Αφροδίτη που βολτάρει στους ιχθύς! Την άτιμη δεν παλουκώνεται πουθενά αλλού,γιαί σε μένα?
Βολτάραμε λοιπόν μετά από καιρό εκεί στο γνωστό μαγαζί της Ιπποκράτους που λόγω της Ντίνας η οποία εργάζεται έγινε από τον Χειμώνα στέκι.
Η μέρα ήταν που ήταν κουλή έγινε ακόμη περισσότερο στη συνέχεια με τον κόσμο που αντικρίσαμε, αλλά δε βαριέσαι. "Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα"...
Η Ρίτα στον γνώριμο καναπέ - γωνία(δεν θα στον πάρουμε ρε κοπελιά) και ο Ακης να προσπαθεί μάταια να βρει κάτι που να του εξάψει το ενδιαφέρον τριγύρω! Εγώ, τι να πω και εγώ το άμοιρο! Κιχ δεν έβγαλα!Ε Ρίτα?
Σε τέτοιες εξόδους συνήθως οι συζητήσεις που αρχίζεις είναι παρωδία. Ετσι μιας και στην παρέα είχαμε έναν μικρότερο από εμάς, είπαμε να αναλύσουμε την ψυχοσύνθεση των 20.
"Οι τριαντάρες είναι για μένα! Ξέρουν τι θέλουν. Μιλάμε για γυναίκες, και όχι κοριτσάκια της δικής μου ηλικίας, Δεν συνεννοείσαι ρε παιδί μου πως να στο πω", πάσχιζε να μας εξηγήσει το κοαλάκι junior. Ρε το κοαλάκι, μεγάλωσε κ' αυτό. Ακόμα με τα παντελονάκια το θυμάμαι, και με μια μπάλα ποδοσφαίρου στα χέρια!Και τώρα ακούς αυτά και από τη μια λες"Ρε που φτάσαμε" και από την άλλη "Κοπελιά μεγάλωσες και εσύ".Γαμώ τον ριμαδοχρόνο!
Το γεγονός ότι άνδρες μικρότερης ηλικίας προτιμούν γυναίκες κατά πολύ μεγαλύτερες του, δεν είναι ένα πράγμα που πρώτο άκουσα, από τον Άκη. Οι φίλοι του αδερφού μου το σχολίαζαν συνέχεια, αλλά και γενικά δεν είναι κάτι που με ξαφνιάζει. Με την ίδια ευκολία μια γυναίκα διαλέγει να ακολουθεί έναν άνδρα πολύ μεγαλύτερο της από το να αλώνετε σε παιδιάστικες αντιδράσεις συνομήλικων της. Εμπειρία, μου έλεγαν οι φίλοι του αδερφού μου. Εκεί δεν υπάρχουν συναισθήματα. Μόνο σαρκική επιθυμία. Πάντως κάποιος λόγος θα υπάρχει. Και δεν είναι μόνο ένας. Καθένας έχει να σου περιγράψει και μια ιστορία. Άλλοι το έκαναν καθαρά για το σεξ, άλλοι για εκμετάλευση, άλλοι για ζεστασιά
Ξέρω αρκετά ζευγάρια με μεγάλες διαφορές ηλικίας. Άλλους παντρεμένους , άλλους απλά σε μια σχέση. Άνδρες, γυναίκες. Κάποιοι, όντως ναι πήγαν καθαρά ωμά για το σεξ, κάποιοι ερωτεύτηκαν, τόλμησαν να προχωρήσουν παρακάτω. Σε άλλους βγήκε, σε κάποιους όχι, και κάποιοι άλλοι το παλεύουν ακόμη. Σημασία το έχω ξαναπεί δεν έχει τόσο ο προορισμός όσο το ταξίδι. Ερωτηματικά θα υπάρχουν πάντα,. Αυτά δεν κοιτούν ηλικίες.
"Ο έρωτας χρόνια δεν κοιτά", λέει μια παροιμία, και εγώ λέω πως γενικά ο έρωτας δεν κοιτάει μπροστά του. Δεν λειτουργεί το μυαλό και δεν υπάρχουν πρέπει. Τον ζεις με τρέλα, στα άκρα χωρίς περιορισμούς. Σημασία έχει να νιώθεις γεμάτος και ολοκληρωμένος! Και το "κοαλάκι", ήταν ολοκληρωμένο! Άλλωστε αυτό μας ενδιαφέρει! Είναι ψαράκι και το αγαπάμε!
Πρόσφατα αλίεψα από το νετ την εξής έκφραση μια κοπέλας: "Εμένα ότι μου αρέσει είναι ή ακριβό ή παράνομο ή παχαίνει. Άρα κρατάω τον παράνομο έρωτα!". Γέλασα αρκετά γιατί είμαι σίγουρη οτι δεν είναι η μόνη που το βλέπει έτσι. Εμένα άραγε τι μου αρέσει?Ίσως και εγω ακόμη να μην ξέρω. Ή μήπως ξέρω...?Τα σέβη μου!

ΥΓ Κοαλάκι μου γλυκό, μεγαλώνεις και μαζί σου και εμείς, οι μεγάλες αδερφές. Φρόντισε να παραμείνεις ανθρώπινος , γελαστός με λιγότερο στοίχημα! Αυτό μπορεί να μην παχαίνει, αλλά αδυνατίζει την τσέπη! Μελαχρινή, για Πύργο πάω καλά..?!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.