Πέμπτη 16 Απριλίου 2009

Καλό Πάσχα!


Άντε και καταφέραμε και "κλείσαμε". Ακόμη μια Πέμπτη των παθών, αποτελεί παρελθόν! Γλέντια, λέμε! Έχω βαρεθεί να ακούω καλό Πάσχα σήμερα! Στο καλό βρε παιδιά, να περάσετε καλά, αλλά εμείς θα μείνουμε Αθήνα να φυλάμε την πόλη. Γιατί πρέπει να μας το θυμίζετε ε???
Άλλοι με τις σούβλες αγκαλιά, άλλοι με τις τσάντες, στο δρόμο επικρατεί χάος. Στο κρεοπωλείο της γειτονιάς μου δε, το αδιαχώρητο! Τσακώνονταν για το ποιος θα προλάβει το πιο ζουμπουρλούδικο αρνί, ποιος το πιο αλανιάρικο κατσίκι( για τους έχοντες οικονομικές δυσχέρειες) και υπόλοιποι το έριξαν στις μπριζόλες γιατί πως να το κάνουμε δεν είμαστε όλοι φαν του αρνιού! (σωστός!)
Η ουρά έξω από το κρεοπωλείο έφτανε δεν ξέρω και εγώ τα πόσα μέτρα! Καλά, μεταξύ μας δεν το έκανα αυτό για κανένα λόγο, πόσο μάλλον για να προμηθευτώ, αρνί ή κατσίκι που το σιχαίνομαι! Αλλά ρε παιδί μου το έχουμε στο αίμα μας. Της τελευταίας στιγμής όλοι! Δεν διανοούμαι αύριο και μεθαύριο τι πρόκειται να γίνει! Του κουτρούλη ο γάμος! Η χαρά του κρεοπώλη, το δράμα του αρνιού, και η κηδεία του κατσικιού! Ε ρε γλέντι!
Εγώ πάλι και με μια σαλάτα βολεύομαι, άσε που θα ναι και του cattering, καθώς την Κυριακή θα βρίσκομαι στο εξωτικό Φάληρο! Για πολύ, όχι. Όσο χρειάζεται όμως για να αποφύγω τις ώρες εντατικού καταβροχθίσματος αρνιού και υπερβολικής κατανάλωσης αυγών! Στις 18:00 που θα φύγω θα είμαι ήσυχη! Θα κοιμάστε όλοι σαν πουλάκια! Οπότε, πάει και ο φετινός Πάσχας! Νext!
Εύχομαι, να περάσετε όλοι σας όσο καλύτερα γίνεται. Να μην φάτε σαν να είναι η τελευταία φορά που βλέπετε φαγητό στο τραπέζι (ψάξτε το θερμιδομετρητή στη λέξη αρνί, μπας και σας εμποδίσει), να γελάσετε μέσα από την ψυχή σας και να νιώσετε και πάλι παιδιά, μαζί με τα παιδιά σας! Και το σημαντικότερο απ' ολα προσοχή στο δρόμο και με ρέγουλα το ποτό!! Καλό Πάσχα σε όλους!


ΥΓ Εμένα ο νονός μου δεν μου έφερε αυγό! Του τη φυλάω!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.