Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2009

Δεν είναι αυτό που νομίζεις..


Ποιος δεν έχει μπει στην διαδικασία να πει ψέματα στη ζωή του έστω και μια φορά? Σχεδόν όλοι νομίζω για να μην γίνω απόλυτη. Το ψέμα είναι πολυσχιδής λέξη. Χωρίζεται σε πολλές κατηγορίες όπου καθένας διαλέγει ποια του ταιριάζει καλύτερα και την δουλεύει όσο περισσότερο μπορεί προκειμένου να έχει και το ανάλογο αποτέλεσμα! Υπάρχουν ψέματα που λέγονται με δόλο, άλλα προκειμένου να γλιτώσουν την μουρμούρα, και άλλα σκόπιμε προκειμένου να προκαλέσουν ζήλια! Χιλιοειπωμένα αλλά πάντα επίκαιρα:

ΨΕΥΤΗΣ Α: Αγάπη μου θα μείνω μέχρι αργά στο γραφείο σήμερα! Έχουμε meeting(παλιό - καλό - αλλά φτάσαμε στο 2009 και δεν ξέρω κατά πόσο καταπίνεται πλέον)

ΨΕΥΤΗΣ Β: Μωρό μου μπορεί να πήρες 2-3 κιλά αλλά για μένα θα είσαι πάντα η πασχαλίτσα μου.(και από μέσα του: το μπούτι σου κοντεύει να πιάσει τη μισή πλευρά του κρεβατιού)

ΨΕΥΤΗΣ Γ: Αγαπη μου σου αρέσει το φορεμα-μαλλί-παπούτσι μου? Καταπληκτικό μωρό μου!Σε κάνει θεα!(μαλλί - χάλι, παπούτσι - γ'αυτη τη μαλακία της έδωσα 300 ευρώ, φόρεμα - πως θα την κυκλοφορήσω έτσι, μηπως να αρρωστήσω ξαφνικα?)

ΨΕΥΤΗΣ Δ: Ζουζουνάκι μου θα κοιμηθώ νωρίς σήμερα.(έλα Μήτσο την έβαλα για ύπνο πως το είπες εκείνο το στριπτιτζάδικο?) Α ρε Νίκο...!

ΨΕΥΤΡΑ Α: Δεν έχω κάνει καλύτερο κρεβάτι στη ζωή μου, είσαι θεός!(ρε τον ηλίθιο, ουτε να φιλήσει σωστά δεν ξέρει)

ΨΕΥΤΡΑ Β: Δεν πειράζει που είσαι κοντός, έχεις άλλα χαρίσματα!(ρε γμτ 10 πόντους παραπάνω να είχε. Ούτε τακούνι δεν μπορώ να βάλω)

ΨΕΥΤΡΑ Γ: Δεν μπορώ σήμερα. Έχω πονοκέφαλο-πονόλαιμο-πονόδοντο-περίοδο-πρίξιμο-κούραση-ψυχολογικά-πρεπει να πάω στη Σούλα που χώρισε να της συμπαρασταθώ - δεν εχω κάνει μπάνιο κτλ κτλ!(κοινώς δε σε θέλω)

ΨΕΥΤΡΑ Δ: Θέλω να μείνω λίγο μόνη μου - θέλω λίγο χρόνο - μήπως να μείνουμε λίγο χώρια.(έχω βρεί ήδη τον επόμενο)


Λίγο πολύ πολλά απο αυτά σας φαίνονται οικεία. Κάποια τα έχετε χρησιμοποιήσει κάποιά όχι και κάποια θα τα εκφράσετε μελλοντικά, ανάλογα με τη φάση που περνάτε.
Λέγεται ότι οι άνθρωποι που έχουν μάθει να λειτουργούν με ψέματα στη ζωή τους δεν το αποβάλλουν ποτέ. Όταν δε ανακαλύπτει το έτερο ήμισυ την πάσα αλήθεια νομίζει ότι έχει άλλον άνθρωπο μπροστά του. Στον αντίποδα υπάρχουν και τα αθώα ψέματα, που λεει και ένας φίλος μου, τα οποία δεν κρύβουν απιστία απλά λέγονται για να γλιτώσει ο/η την μουρμούρα - γκρίνια - μίρλα του άλλου για κάτι που έκανε και προφανώς άν το έλεγε θα χε "θέμα"! Σε όλες τις περιπτώσεις παρατηρώ ότι όλοι τους αθώοι ψεύτες ή πονηροί κρύβονται από τον εαυτό τους. Αν θες να βγεις πίσω από τη πλάτη του άλλου, θα το θες πάντα άρα για πόσο ακόμα θα γεννάς πειστικές δικαιολογίες. Και άντε και τις γεννάς άν σε πιάσει η άλλη -ος έξω τι θα πεις? Αγάπη μου δεν είναι αυτο που νομίζεις? Αν πάλι δε πεις την αλήθεια για να γλιτώσεις την κρεβατομουρμούρα, νομίζεις οτι δεν θα έρθει κάποια άλλη στιγμή που θα σου χτυπήσει την πόρτα? Εύκολα.. Να είσαι σίγουρος! Συμπέρασμα: Σταμάτα να κοροϊδεύεις τον ίδιο σου τον εαυτό και να πιέζεσαι από μόνος σου για κάτι που αρνείται να σε δεχτεί γ' αυτό που είσαι εσυ!! Όσα ψέματα και να πεις δεν αλλάζεις σαν άνθρωπος! Τα μπριζολάτα (λόγω Τσικνοπέμπτης) σέβη μου


ΥΓ. Το οτι κάνω τον κινέζο, δεν σήμαίνει οτι είμαι κιόλας..

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.