Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2009

Αναζητώντας τον "δράστη"...


Ρε παιδάκι μου άσε κάτω τη σακούλα με τις καραμέλες, είναι μόνο δικές μου λεέμε!!!!!
Mετά απο καιρό αποφασίσαμε να δούμε ,το δίδυμο φωτιά, πως είναι να βγαίνεις έξω Σάββατο βράδυ τρομάρα μας! Οκ συμφωνήσαμε να μην το ρίξουμε πολύ έξω.Κάτι η απο κοινού κακή διαθεση, κάτι το ένα κάτι το άλλο..Μη ζητάς λεπτομέριες!Η περιέργεια σκότωσε τη γάτα που είπε μια ψυχή..
Ο δρόμος μας έβγαλε στα ODEON! Επιστροφή στη "ποιότητα" και στο cinema, μετα την απουσία μου απο τις αίθουσες τους τελευταίους μηνες(Πλουμιδη μην βρίσεις). Η ώρα περασμένη, η golfo έχει και αυτή τα νεύρα της δεν υπακούει, αλλά ποσώς με ενδιαφέρει μεταξύ μας! Τελευταία παράσταση, και έργο μόλις ένα! Νεύρα...αλλά ακολουθείς τι να κάνεις! 4 γυναίκες ψάχνουν απαντήσεις στα ερωτήματα της αισθηματικής τους ζωής! Γυρίζω στην διπλανή μου και της λεω: Ωραία ταινία διαλεξες να έρθουμε να δούμε, μωρή χαρχάλο!2 ποπ κόρν προσγειώνονται στο κεφάλι μου σήμα κατατεθέν του "σκάσε και κολύμπα".. Δε σκαω λέμε! Ειμαι αντιδραστική, και έχω δικό μου θεό, που έλεγες και εσυ..
Και κυλούσε το έργο, και καμία δεν έβγαζε άκρη. Τη μια την απέρριπτε ο γκόμενος και η φίλη της έλεγε, δεν πειράζει θα τηλεφωνήσει! Η άλλη εκλιπαρούσε για γάμο, ο φίλος αρνιόταν, το έκλεισε το "κομμωτήριο" και αυτή! Η τρίτη δε, έψαχνε τον ιδανικό άνδρα μέσω Internet! Το καλύτερο της το my space! H τέταρτη, έφαγε ένα ωραιότατο κέρατο και άλλαξε τα πλάνα της, κοιμήθηκε στη μάνα της! Εξαιρετική εμπειρία! Αλλά είθισται σε τέτοιες ταινίες όλες στο τέλος πήραν αυτό που ήθελαν! Κάθε μια έζησε με τέτοιο τρόπο, που της άρεσε η ιδέα!
Το θέμα μας είναι άλλο όμως! Οι κακές συνήθειες που σιγοντάρουν μια τέτοια βραδια!
Κακή συνήθεια 1: ΠΟΠ ΚΟΡΝ(ακόμα αλάτια έχω)
Κακή συνήθεια 2: Καραμέλες (η χειρότερη όλων)
Μια σακούλα να (με τα συγχωρήσεως) έφαγα! Εκείνη την ώρα όλα φαίνονται τέλεια! Έχεις πνίξει τα νεύρα σου στη ζάχαρη, το ευχαριστιέσαι κιόλας, λες και ένα "δε γαμιέται" θα τρέξω διάδρομο μια ώρα αύριο και θα επανέλθω", και είσαι κομπλέ! Όταν φτάνεις όμως το σπίτι είναι το θέμα! Έχεις βαρύνει τόσο που νομίζεις οτι κατάπιες μπουλντόζα, δεν μπορείς να χωνέψεις με τίποτα ούτε και με σόδα, και το στομάχι σου έχει βάλει στο συρτάρι τις πεταλούδες και διαμαρτύρεται έντονα από πόνο! Εδω να σε δώ μάστορα! Ποιος εφηύρε τις συγκεκριμένες καραμέλες να του κόψω τη καλημερα!
Α ρε μελαχροινή, πως είπαμε οτι λέγεται εκείνο το φάρμακο κατά των νεύρων? Γραψαρχιδισμ? Ε νομίζω το χρειαζόμαστε και οι δύο!
Προσθέτω στη βραδιά - όλα τα ευρώ τον τύπο με τη "περικεφαλαία"! Θυμάσαι? χαχα! Εκείνος που νόμιζες ότι από πίσω του θα εμφανιστεί ο Καραϊσκάκης και μάλιστα πάνω σε άλογο που θα εχει φιογκάκια!! Αλλά το κορμί.. κορμί πατριώτη!
Η μέρα φεύγει το Jonnie Walker δεν έρχεται, ευτυχώς το στομάχι πέρασε και είναι στην αρχική του μορφή, δόξα το θεο! Από μπούκωμα , καλά κρατάμε.. Τα μπασκετικά - σέβη μου!

ΥΓ. Να το επαναλάβουμε , αυτή τη φορά θα πάρω κάτι με γεύση επανάσταση!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.