Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2009

"Φιλικές" κουβέντες..


Δείξε μου το φίλο σου να σου πω ποιος είσαι.. Κλισέ μεν, αλλά έχει και τη βάση του.Στο δημοτικό ξεκινάς με τους φίλους της τάξης σου. Στο γυμνάσιο, έχεις φίλους απο τη τάξη σου,αλλα και απο τις διπλανές.Στο λύκειο δέ, έχεις χεσμένη τη τάξη σου, ασχολείσαι με τον ξανθό γκόμενο του δίπλα τμήματος,και τους εξοσχολικούς και αναμένεις την πενταήμερη για να "μεγαλώσεις", απότομα, γιατί αυτό είναι trendy!. Ε μετά το σχολείο,στο πανεπιστημίο - σχολή, κρατάς 2-3 φίλους το πολύ απο τα θρανία της γειτονιάς,και πλέον στις εξόδους σου το παρών δίνουν, συμφοιτητές, προέδροι φοιτητικών παρατάξεων.Έχεις κάνει "κονέ" με πορτιέρηδες σε μπάρ, και pr απο νυχτερινά μαγαζια, γιατί αυτό επιτάσσει η ηλικία. Τωρα απο τα 26-27 και μετά, οι μισοί απο εμας έχουμε μείνει στην λογική του πανεπιστημίου, και οι υπόλοιποι, έχουν διαλέξει δυο -τρεις ανθρώπους να πορεύονται να συμβουλεύουν και να συμβουλεύονται,και οι άλλοι είναι παντελώς απών,οποτε δεν ξέρεις απολύτως τίποτα για τη πορεία τους.
Στο Δημοτικό, ομολογώ είχα 2-3 φίλες όλες κ'ολες. Στο γυμνάσιο νόμιζα οτι όλο το σχολείο ήταν φίλοι, στο λύκειο τα ίδια, μόνο που εκεί βλεφάριαζα και τον ψηλό απο το πάνω σχολείο, οπου φίλο τον ανέβαζα φίλο τον κατέβαζα. !Στη σχολή έπειτα γνώρισα ακομα περισσότερο κόσμο, οπότε ο κύκλος των "φίλων" έγινε τεράστιος.
Σε 1,5 περίπου μήνα, θα μπώ στα 28 έτη(τρομάρα μου).Αν με ρωτήσεις τώρα, τι απέγινε όλος εκείνος ο όχλος των φίλων, των κολλητών, θα βάλω τα γέλια!Τα χρόνια περνούν, αλλάζουν οι άνθρωποι, αλλάζουν οι προτεραιότητες. Ο φίλος της εφηβείας, έχει παντρευτεί – αρραβωνιαστεί - χαθεί -μετακομίσει, ή απλά δεν σε εκφράζει πλέον οπότε δικαίως πήρε την άγουσα για τα «αποδυτήρια». Η λέξη "φίλος" αντικαταστάθηκε σε γνωστός, και εσύ μεγαλώνοντας έχεις ήδη μπει στη διαδικασία, ξεσκαρταρίσματος. Κρατάς αυτό που σε εκφράζει, αυτον που θές εσύ να πορεύεσαι. Γυρνώντας το χρόνο πίσω σκέφτομαι,οτι απο το Δημοτικό, μια φίλία που είχα δυνατή την έχω ακόμα,οι υπόλοιπες σκορπίστηκαν μέσα στο χρόνο. Φαινεται δεν ήταν τόσο δυνατές όσο πίστευα. Με την συγκεκριμένη ,την οποία θα χαρακτηρίσω αδερφή μου, πλέον μας δένουν πολλά περισσότερα απο μια φιλία. Είχα τη χαρά να την παντρέψω πέρυσι,και να τη δώ τώρα να "φουσκώνει",όπου σε λίγο καιρό θα φέρει στο κόσμο,μια μικρή "μπουμπού",την οποία θα βαφτίσω.Και ναι,το χαίρομαι ιδιαίτερα που μετα απο τόσα χρόνια είναι πάντα εδω,δίπλα μου σε όλα.Στο γάμο της δάκρυσα. Εκλεινε ενας κύκλος τρέλλας και άνοιγε γ’αυτην ένας πολύ διαφορετικός. Και σε όλους τους κύκλους ήμουν και ήταν εκεί .Και χαίρομαι γ’αυτό. Τώρα το πόσες φορές άκουσα «και στα δικά σου», δε θα το σχολιάσω!
Το καλεντάρι των φίλων λοιπόν, όσο περνάει ο καιρός μικραίνει.Πλέον μετράει φίλους στα δάχτυλα των χεριών,και περισεύουν κιολας. Δε θα μπω στη διαδικασία να μιλήσω για φιλίες,που πίστεψα και προδόθηκα,με το χειρότερο τρόπο,ουτε για εκείνες που πέρασαν και δεν ακούμπησαν ποτέ, γιατί απλά ήταν υπερεκτιμημένες .Όλα ένα μαθημα είναι,αν είσαι τυχερός και βρίσκεσαι στη παράδοση και διαβάζεις, το μαθαίνεις απο νωρίς.. Αν έλειπες..θα χρειαστεί να το "δωσεις" χωρίς βοήθεια. Δε θα πω το" όλα για καλό γίνονται", γιατί και αυτό κλισέ μου ακούγεται, προκειμένου να ηρεμείς τον εαυτό σου απο τις ασχημες εικόνες του παρελθόντος, ή και του παρόντος. Θα πω πως χαίρομαι που στη ζωή μου υπήρξα έντιμη, ειλικρινής, σκληρή, αληθινή, και με θυμούνται ακόμα ετσι. Δε θα πω επίσης λυπάμαι για ορισμένες συμπεριφορές, γιατί ανήκουν στο παρελθόν, και εμένα μου αρέσει να κοιτάω το τώρα, το αύριο, το πάμε παρακάτω βρε αδερφε. Άλλωστε με τη κακία και την εκδίκηση δε βγήκε ποτε τίποτα καλό. Εκδικείσαι για να ικανοποιήσεις το εγώ σου. Αρνείσαι οτι έπεσες. Πολύ εγωιστικό, πολύ ξεπερασμένο.
Και πάλι θα σκοντάψω το ξέρω, γιατί έτσι είμαι εγώ. Αυτό που επίσης ξέρω όμως είναι οτι θα ξανασηκωθώ, ακόμα κ'αν χρειάζεται να έχω μαγκούρα για να περπατήσω. Γιατι?Για μ'αρέσει να μαθαίνω..Τα σέβη μου!



**Ευχαριστώ εσένα τρελή μελαχρινή υδροχόα , και εσένα παιδί «καρφί»,και εσένα ξανθιά κοντή σβούρα,που είστε πάντα εδω, που με ακούτε, που υπάρχετε χωρίς να περιμένετε!Όσο για το ζεύγος του Πειραιά,έρχεται και η δική σας ώρα..Απλά ενημερώστε με να κάνω τα κουμάντα μου..

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.