Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2009

Επισκέψεις απο το χθές.


Και εκεί που οι πόρτες με το χθές έχουν κλείσει,τουλάχιστον στο μυαλό σου τις έχεις κλείσει εσύ ο ίδιος, ω σαν το φαντομά το κινητό σου χτυπάει.Μήνυμα,τηλέφωνο κάτι απ'όλα αυτα θα ταράξει την ηρεμία σου,και θα φέρει αναμνήσεις απο το χθές που χες αποφασίσει να πετάξεις στα σκουπίδια,γιατι δε γουστάρεις ρε αδερφε.Έκλεισες τους λογαριασμούς σου.
Εχω ξανα αναφέρει, το κοιτάμε μπροστά,και το πρεσβεύω μέχρι εκεί που δε πάει,το θέμα είναι ποσο έτοιμος είναι ένας άνθρωπος για να φτάσει σε σημείο να το αποδεχτεί,έπειτα να το εκφράσει,και εν συνεχεία, να το πράξει. Βρίσκομαι αναμεσα σε ανθρώπους καθημερινά,καθένας έχει το δικό του τρόπο λειτουργίας, αντίδρασης, σκέψης και πράξης.Όλοι πέρασαν απο το ίδιο στάδιο. Κάποιοι "σκάλωσαν",κάποιοι σκόνταψαν και σηκώθηκαν,καποιοι απλά προσπέρασαν. Όλοι αισθάνθηκαν όμως.
Απο τότε που ανακαλύφθηκε η κινητή τηλεφωνία,είσαι εκτεθημένος παντού.Αναπάσα ώρα και στιγμή αυτός που θέλει να σε βρεί,θα σε βρεί. Αν πάλι το έχεις κλειστό,ή γκόμενα-γκόμενος,θα εκνευριστεί, η μάνα σου θα ανυσηχήσει,και οι φίλοι σου απλα,θα αρχίσουν τη γκρίνια οτι έχεις εξαφανιστεί σε τέτοιο σημείο που κλείνεις και τα τηλέφωνα!Και μέσα σε όλα άνθρωποι που άφησες πίσω, μπορούν οτι ώρα τους καπνίσει να εισβάλουν και πάλι μέσα στη ζωή σου, έτσι σε δουλειά να βρισκόμαστε! Εκείνοι οκ,ναι το κάνουν,το θέμα είναι τι κάνεις εσύ. Κατα πόσο την λέξη παρελθόν την εννοείς,ή εξακολουθείς να την συγχέεις με το παρών,ή ακόμα καλύτερα επιτρέπεις να σου διαλύει το τωρα? Κάποτε,κάποιος μου είπε εύστοχα όπως παρατήρησα μέσα το χρόνο, οτι ακόμα και το μίσος, η λύπη, η εκδίκηση,είναι συναισθήματα,άρα ακομα κουβαλάς συναισθήματα για το παρελθόν, ενώ ζείς το παρών. Ναι και είχε δίκιο.
Ενα μήνυμα απο το χθές σε άλλους θα έφερνε χαρά,σε άλλους θυμό,σε άλλους περιέργεια.Εμένα με άφησα παγερά αδιάφορη,αναίσθητη.Νομίζω πως είναι η καλύτερη απόδειξη οτι "πλήρωσα" τους λογαριασμούς μου και με το παραπάνω,και πήγα σε καινούργιο "πακέτο". Άγνωστο για τις υπηρεσίες και τις λειτουργίες που μπορεί να προσφέρει, αλλά καινούργιο. Οταν φτάνεις σε σημείο, να μην απορείς,να μην αγχώνεσαι να μην αισθάνεσαι,είναι η καλύτερη απόδειξη για σένα οτι άλλαξες σελίδα. Δεν είναι εύκολο,το ξέρω.Άλλωστε τα πάντα χρειάζονται προσπάθεια, κυρίως απο σένα, μαζί με εσένα!Δεν ήμουν ποτε της αποψης αλλαξε τηλέφωνο,για να μην σε βρίσκουν οι ανεπιθύμητοι. Δεν κρύβομαι ποτέ στη ζωή μου. Θέλω τα πάντα να τα αντιμετωπίζω καταματα. Λίγο μαζοχιστικό αυτο, να λειτουργείς σαν "Αγγλος" σε τέτοιου είδους ραντεβού, αλλα το μετα ειναι αυτο που σε αποζημιώνει. Η ωμή αλήθεια,είναι αυτη που τελικά κερδίζει. Δεν την αποδέχονται πολλοί, το ξέρω. Στην ουσία φοβούνται ,καθένας για τους δικούς του λόγους. Στη σκέψη όμως να ζώ κάτι,ουτοπικά γιατι αρνούμαι να αποδεχτώ την αλλαγή μου έρχεται να ξεράσω-λαϊκιστή. Χίλιες φορές το κουβαδάκι μου και σε άλλη παραλία, παρά εγώ και το κουβαδάκι μου "μόνοι μας"στην ίδια μονότονη παραλία, χωρίς κανένα χρώμα με μουντές ξεθωριασμένες εικόνες.
Εγω την μάχη με το παρελθόν την έδωσα, τις απορίες μου τις έλυσα μόνη μου, δεν φοβάμαι, έχω μάθει να επιβιώνω στα δύσκολα εστω και αν κάποιες φορες η δύναμη που δείχνω,δεν ανταποκρίνεται πάντα στη πραγματικότητα αυτού που αντέχω..Στην ατελείωτη ευθεία του δρόμου, βρήκα έξοδο διαφυγής. Γιατί απλά, ειναι πολύ πιο όμορφο το "τώρα", το "αύριο" απο το χθές!Σκέψου το..Τα σέβη μου.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.