Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2009

Μαζί μου ασχολείσαι..πόσο βλάκας είσαι!



Δε φημίζομαι για την ηρεμία μου, αυτό οι εκ των "έσω" το ξέρουν καλά! Επίσης δεν έχω καθόλου καλή σχέση με το δήθεν και αυτούς που το πρεσβεύουν. Γιατί να είσαι ξερόλας, το καταλαβαίνω, είναι στη φύση σου ρε παιδί μου, αλλά να είσαι μαλακοντρομποκαραγκιοζόβλακας και να πουλάς τον εαυτό σου για "παιδί" με IQ, που αγγίζει του Αϊνστάιν, εε αυτό είναι απο τ'αγγραφα!
Θα μου πείς τι λες τώρα ρε κορίτσι μου, που ζείς? Οκ ναι, ζώ στην Αθήνα. Ζω στο δικό μου σύννεφο προφανώς, και ναι ρε, εκεί θα μείνω! Δεν αλλάζω στέγη γιατί η βλακεία ορισμένων έχει πάρει την ανιούσα, και καλπάζει με αμείωτη ένταση!
Σκέφτομαι πολλές φορές αν μπορεί να μετρηθεί το μέγεθος της βλακείας, αλλά δυστυχώς συνειδητοποιώ πως δεν υπάρχει όριο στη συγκεκριμένη πάθηση, και φυσικά δεν υπάρχει γιατρειά! Δυο πράγματα είναι ατελείωτα, είπε ο Αϊνστάιν: το σύμπαν και η βλακεία του ανθρώπου, όμως για το σύμπαν δεν είμαι ακόμα σίγουρος. Και νομίζω πως είχε απόλυτο δίκιο. Η βλακεία, μπορεί να μην μετριέται, αλλά ευτυχώς αναγνωρίζεται, τουλάχιστον από κάποιους που έχουν ανοιχτά τα μάτια τους. Άρα εκεί κάπως σώζεις τον εαυτό σου!
Αναρωτιέμαι πραγματικά αν ποτέ θα υπάρξει μια πιστική ερμηνεία του όρου βλάκας. Ο ιστορικός Κάρλο Τσιπόλα είπε οτι: βλάκας είναι αυτός που προκαλεί ζημιά σε κάποιον άλλο αλλά παράλληλα δεν πετυχαίνει κάποιο πλεονέκτημα για τον εαυτό του ή ακόμα και υφίσταται ζημιά και ο ίδιος. Και ναι, μπορεί να ζημιώνεται και ο ίδιος, γιατί νομίζοντας ότι πέτυχε το στόχο του, ζημιώνοντας κάποιον άλλο, στην ουσία δεν είχε κανένα προσωπικό όφελος σαν άνθρωπος, παρέμεινε βλάκας όπως πρίν.
Ένας τέτοιου είδους άνθρωπος μπορεί να αποδειχθεί καταστροφικός. Γιατί τη κακία π.χ μπορείς να την ελέγξεις, να αντιδράσεις, τη βλακεία όμως? Δεν μπορείς! Δε ξέρεις μέχρι που μπορεί να φτάσει ένας τέτοιος άνθρωπος, τι σενάριο έχει πλάσει το βλακώδες κεφάλι του.
Και θα μου πείς, μύγα σε τσίμπησε βραδιάτικα? Όχι τόσο τρελή δεν είμαι, έχω και εγω τους λόγους μου. Να αλλάξω ανθρώπους δεν το κάνω, δε μου αρέσει άλλωστε. Καθένας είναι υπεύθυνος για τις πράξεις του. Να αντιδράσω όμως ναι, ακόμα και στη βλακεία, ίσως καταφέρω τουλάχιστον να έχω την ηρεμία μου..Χωρίς σέβη..

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.